تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

بسم الله الرحمن الرحیم

تصدقت شوم؛ الهی قربانت بروم، در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوّت قلبم گردیدم متذکر شما هستم و صورت زیبایت در آئینه قلبم منقوش است. عزیزم امیدوارم خداوند شما را بسلامت و خوش در پناه خودش حفظ کند. [حالِ‏] من با هر شدتی باشد می ‏گذرد ولی بحمدالله تاکنون هر چه پیش آمد خوش بوده و الآن در شهر زیبای بیروت هستم؛ حقیقتاً جای شما خالی است فقط برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره خوش دارد. صد حیف که محبوب عزیزم همراه نیست که این منظره عالی به دل بچسبد....

فرستنده: روح الله خمینی(ره)
گیرنده:خدیجه ثقفی
زمان: فروردین 1312 / ذی القعده 1351.
مکان: لبنان، بیروت.

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۱۲ بهمن ۰۰، ۲۳:۲۵ - فاطمه 😐

چهار دلیل اهمیت خواب کودکان

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۲، ۰۴:۰۰ ب.ظ

🌾خواب کودکان بسیار اهمیت دارد و برای سلامت و رشد صحیح آن‌ها بسیار ضروری است. به برخی دلایل اهمیت خواب کودکان اشاره می‌ شود:

💠۱.  خواب کافی باعث می شود کودک، رشد و توسعه عقلی اش را به خوبی پشت سر بگذارد. در طول خواب، بدن کودک در فعالیت‌های ترمیمی و بازسازی سلولی فعالیت می‌کند و در نتیجه رشد و توسعه سالمی را تجربه می‌کند.

💠۲. خواب عمیق و کافی باعث می شود کودک، بتواند حافظه خود را تقویت کنند و اطلاعات یادگرفته شده را به خوبی ذخیره کند. همچنین، خواب کافی به کودکان امکان می‌دهد تا اطلاعات جدید را بهتر جذب و یاد بگیرند.

💠۳. خواب کافی باعث می شود کودک، رفتار منظم و متعادلی داشته باشد و مزاج بهتری داشته باشد. کودکانی که به طور منظم خواب می‌کنند، احتمالاً کمتر با مشکلات رفتاری مانند خشونت، خستگی یا نارسایی تمرکز روبرو می‌شوند.

💠۴. خواب کافی باعث می شود کودک، سیستم ایمنیش به خوبی عمل کند و در مقابل بیماری‌ها و عفونت‌ها مقاومت نشان دهد. در طول خواب، بدن به ترشح هورمون‌هایی می‌پردازد که سیستم ایمنی را تقویت می‌کنند.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی