تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

بسم الله الرحمن الرحیم

تصدقت شوم؛ الهی قربانت بروم، در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوّت قلبم گردیدم متذکر شما هستم و صورت زیبایت در آئینه قلبم منقوش است. عزیزم امیدوارم خداوند شما را بسلامت و خوش در پناه خودش حفظ کند. [حالِ‏] من با هر شدتی باشد می ‏گذرد ولی بحمدالله تاکنون هر چه پیش آمد خوش بوده و الآن در شهر زیبای بیروت هستم؛ حقیقتاً جای شما خالی است فقط برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره خوش دارد. صد حیف که محبوب عزیزم همراه نیست که این منظره عالی به دل بچسبد....

فرستنده: روح الله خمینی(ره)
گیرنده:خدیجه ثقفی
زمان: فروردین 1312 / ذی القعده 1351.
مکان: لبنان، بیروت.

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۱۲ بهمن ۰۰، ۲۳:۲۵ - فاطمه 😐

انار من و تو

پنجشنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۰۰ ق.ظ

🌿کاش دوستی‌هایمان مثل دانه‌های انار بود تا بیشتر به همدیگر نزدیک بودیم.
گاهی قهرها، ناراحتی‌ها، دل‌شکستن‌ها می‌شوند همان پوسته سفید نازک روی دانه‌های انار که بین من و تو فاصله می‌اندازند.🍂
دوری ما گاهی شاید از آن اندازه هم کمتر باشد؛ اما به خودمان زحمت نمی‌دهیم جدایش کنیم.⚡️

💞زمان‌هایی هم قلب‌هایمان آنقدر بهم انس گرفته که انگار داخلشان را پر از دانه‌های انار من و تو کرده باشند.
ازجنس همان انارهایی که برایت دان کرده بودم،
از همان‌هایی که برایم از درخت‌های باغ زندگیمان چیدی!
همان دانه‌ها گواه روز و شب‌های دوستی‌هایمان است.🌓


🌧باران بهاری، دانه اناری که در ذهنم جا خوش کرده با آمدنش می‌بوسد. آخرین دانه انار دوستی‌مان را در قلب خاک باغچه خاطراتمان می‌کارم، شاید که دانه‌های دیگر را به بار بیاورد و روزهای دوستیمان به اندازه آن‌ها بیشتر و بیشتر شود....
کسی چه می‌داند؟!😊

 

 

۰۱/۱۱/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
صبح طلوع

صبح طلوع

نظرات  (۱)

خیلی خوب بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی