تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

بسم الله الرحمن الرحیم

تصدقت شوم؛ الهی قربانت بروم، در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوّت قلبم گردیدم متذکر شما هستم و صورت زیبایت در آئینه قلبم منقوش است. عزیزم امیدوارم خداوند شما را بسلامت و خوش در پناه خودش حفظ کند. [حالِ‏] من با هر شدتی باشد می ‏گذرد ولی بحمدالله تاکنون هر چه پیش آمد خوش بوده و الآن در شهر زیبای بیروت هستم؛ حقیقتاً جای شما خالی است فقط برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره خوش دارد. صد حیف که محبوب عزیزم همراه نیست که این منظره عالی به دل بچسبد....

فرستنده: روح الله خمینی(ره)
گیرنده:خدیجه ثقفی
زمان: فروردین 1312 / ذی القعده 1351.
مکان: لبنان، بیروت.

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۱۲ بهمن ۰۰، ۲۳:۲۵ - فاطمه 😐

آزمایش سخت منتظران

جمعه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۱، ۰۴:۰۰ ب.ظ


🔵طلای ناب و خوشرنگ به همین راحتی زیبا نشده است.  مداوم پتک بر سرش کوبیده شده و درون کوره داغ تَف دیده است. یاران امام زمان (عج) قرار است یاریگر منجی بشریت شوند؛ به همین خاطر باید بهترین باشند. از این رو برای رسیدن به جایگاه منتظر واقعی امام زمان (عج) در کوره امتحان و حوادث آبدیده و خالص می‌شوند. همانطور که امام رضا علیه السلام فرمودند:

🌕 منتظران گداخته می شوند، همان گونه که طلا در کوره گداخته می شود، و مانند طلای ناب از ناخالصی پاک می شوند.

📚 الارشاد ص۳۳۹

tanha_rahe_narafte@

 

https://instagram.com/tanha_rahe_narafte

نظرات  (۱)

۲۸ خرداد ۰۱ ، ۰۹:۳۴ نوکر الرضا

سلام

دامنه وبلاگتون غیرفعال شده

تمدیدش کنید و بعد دامنه بیان رو هم تمدید کنید

دسترسی به سایتتون غیر ممکن شده

من مجبور شدم چند مرورگر عوض کنم تا بتوانم وبلاگتان را باز کنم

پاسخ:
سلام
بله متوجه شدیم.
در صدد رفعش هستیم إن شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی