تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

بسم الله الرحمن الرحیم

تصدقت شوم؛ الهی قربانت بروم، در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوّت قلبم گردیدم متذکر شما هستم و صورت زیبایت در آئینه قلبم منقوش است. عزیزم امیدوارم خداوند شما را بسلامت و خوش در پناه خودش حفظ کند. [حالِ‏] من با هر شدتی باشد می ‏گذرد ولی بحمدالله تاکنون هر چه پیش آمد خوش بوده و الآن در شهر زیبای بیروت هستم؛ حقیقتاً جای شما خالی است فقط برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره خوش دارد. صد حیف که محبوب عزیزم همراه نیست که این منظره عالی به دل بچسبد....

فرستنده: روح الله خمینی(ره)
گیرنده:خدیجه ثقفی
زمان: فروردین 1312 / ذی القعده 1351.
مکان: لبنان، بیروت.

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۱۲ بهمن ۰۰، ۲۳:۲۵ - فاطمه 😐

شعار مبارزه با استکبار از حرف تا عمل

شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

☘️باورش نمی شد قدم‌ها و فریادهایش با زبان روزه برای آزادی قدس اینقدر اثر گذار باشد که روزی در سال ۲۰۲۳ همه جهان یک صدا فریاد مرگ بر اسرائیل سر دهند و آزادی قدس شریف را خواستار باشند. خیلی از غرب زده ها می‌گفتند: «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا گفتن مسخره بازی است و دست از شعار دادن بردارید.»

 🌾اما همانطور که رهبر انقلاب فرمودند: «شعار لازم است چرا که شعار راهنما و نشانه است عملِ بدون شعار هم، مثل شعارِ بدون عمل است.شعار، خصوصیتش این است که نمی گذارد یک ملت و یک کشور، راه را عوضی برود.» شعار مبارزه با استکبار یکی از شعارهایی است که از آغاز انقلاب، ایرانیان آن را فریاد زدند و در مقابل قلدرهای جهان که خود را برتر از دیگران می دانستند و در عمل دیگران را حقیر می کردند، در کار آنها دخالت می کردند و برای آنها به عنوان تصمیم گیرنده ظاهر می شدند؛ با شعار و با عمل خود ایستادند.

💠این شعارها باعث شد تا عظمت پوشالی این قلدرها فرو بریزد و به حول و قوی الهی همانطور که مردم غزه مثل ایران در مقابل استکبار ایستاد؛ تمام مردم دنیا در مقابل استکبار خواهند ایستاد نه فقط با شعار بلکه در عمل و دیگر نخواهند گذاشت تا بر افکارشان و بر تمام شئون زندگی شان تسلط داشته باشند. علاوه براین در کنار مظلوم ایستاده و آن را نجات خواهند داد. ان شاءالله به زودی امام زمان (عج ) ظهور خواهند کرد و تمام یارانش از همه دنیا در کنار او با استکبار مبارزه خواهند کرد.

🌺🍃روز مبارزه با استکبار جهانی مبارک باد.🌺🍃

 

 

۰۲/۰۸/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
صبح طلوع

به قلم صبح طلوع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی