تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

بسم الله الرحمن الرحیم

تصدقت شوم؛ الهی قربانت بروم، در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوّت قلبم گردیدم متذکر شما هستم و صورت زیبایت در آئینه قلبم منقوش است. عزیزم امیدوارم خداوند شما را بسلامت و خوش در پناه خودش حفظ کند. [حالِ‏] من با هر شدتی باشد می ‏گذرد ولی بحمدالله تاکنون هر چه پیش آمد خوش بوده و الآن در شهر زیبای بیروت هستم؛ حقیقتاً جای شما خالی است فقط برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره خوش دارد. صد حیف که محبوب عزیزم همراه نیست که این منظره عالی به دل بچسبد....

فرستنده: روح الله خمینی(ره)
گیرنده:خدیجه ثقفی
زمان: فروردین 1312 / ذی القعده 1351.
مکان: لبنان، بیروت.

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۱۲ بهمن ۰۰، ۲۳:۲۵ - فاطمه 😐

دست بوسی

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۰۰ ب.ظ

مریم مدام به ساعت نگاه می کرد. دستانش را به هم می مالید. صدای در او را از جا پراند. مریم اجازه نداد سعید به اتاقش قدم بگذارد، گفت:« دیشب یک خوابی دیدم. میترسم تعریف کنم به واقعیت بپیونده. نگرانتم سعید.»

واقعا؟ منم توش بودم.. نکنه مرده ام؟

 وای نگو .. مردن بهتره از اینی که من دیدم. اصلا نمیتونم تصور کنم.

اِ آبجی، ی خداییی نکرده ای چیزی بگو خب.

سعید! واقعا جدی میگم،خیلی خواب بدی بود.  همش تقصیر توئه که دیشب با مامان بحث کردی و جلوی روش وایسادی.  امروز دیگه باید عذرخواهی کنی. داداش خوبم.

با اینکه دیشب کاملا حق با من بود، اما باشه. خودمم طاقت ندارم مامان به صورتم نگاه نکنه. دیوونه میشم.

آفرین.

خب چه جوری ازش عذرخواهی کنم؟

بیا یک نقشه ی خوب بریزیم و بعد برو اجراش کن و عذرخواهی کن. یکجوری که مامان شوکه بشه.

میگم ابجی تو هم حسابی جیغ و داد بکش. درست مثل همیشه که دعوا میکنیم.

باشه؛ ولی خدایی خیلی اتاقت تمیز شده.  من رفتم پیش مامان، آماده باش.

 مریم با صدایی بلند گفت:« مااامااان . مامان کجایی. بیا ببین سعید چکار میکنه! مامان! یک دقیقه از اشپزخونه بیا.»

سعید با صدای بلند گفت:« تو چکار داری؟ چرا از کله ی صبحی به من گیر میدی؟

 وای مامان!کجایی؟ داری میای؟

 مادر از سر و صدای بچه ها آشپزخانه  را ترک کرد. در ورودی اتاق سعید ایستاد. با چشمانی گرد تمام اتاق تمیز شده سعید را برانداز کرد.  صدای خنده ی بچه ها اتاق را پر کرد.

مامان جون قربونت بشم. معذرت میخوام ازت، بزار دستت رو ببوسم.

آره،آره. زود باش ببوس.

 

@tanha_rahe_narafte

۹۹/۱۲/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
تنها راه نرفته

داستانک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی