تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

بسم الله الرحمن الرحیم

تصدقت شوم؛ الهی قربانت بروم، در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوّت قلبم گردیدم متذکر شما هستم و صورت زیبایت در آئینه قلبم منقوش است. عزیزم امیدوارم خداوند شما را بسلامت و خوش در پناه خودش حفظ کند. [حالِ‏] من با هر شدتی باشد می ‏گذرد ولی بحمدالله تاکنون هر چه پیش آمد خوش بوده و الآن در شهر زیبای بیروت هستم؛ حقیقتاً جای شما خالی است فقط برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره خوش دارد. صد حیف که محبوب عزیزم همراه نیست که این منظره عالی به دل بچسبد....

فرستنده: روح الله خمینی(ره)
گیرنده:خدیجه ثقفی
زمان: فروردین 1312 / ذی القعده 1351.
مکان: لبنان، بیروت.

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۱۲ بهمن ۰۰، ۲۳:۲۵ - فاطمه 😐

دستم نمک نداره

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۰۰ ب.ظ

مرد:
زهرا جون روده بزرگه روده کوچیکه رو خورد. این غذا کی آماده میشه؟

زن:
عزیزم یِ کم صبر داشته باش. الان آماده می شه.

مرد:
اوه خدای من! هنوزم صبر کنم؟! بوش کل خونه رو برداشته، دیگه تحمل ندارم.

زن:
علی جون، اگه یِ ماه آشپزی نکنم اونوقت چکار می کنی؟


مرد:
خب معلومه دیگه. می رم رستوران و شکمی از عزا در میارم

زن
دستم درد نکنه. میگن نمک نداره همینه.

مرد:
بابا شوخی کردم. حالا چه بهش برمی خوره.

زن:
اصلا شوخی خوبی نبود! خستگی تو تنم موند.

مرد:
زهرا جون فدات شم. باور کن قصدی نداشتم. من تو رو با تموم دنیا عوض نمی کنم. خانومِ خونم، خوشگلم یِ کم بخند. دلم واسه خنده هات تنگ شده. خدا من و ببخشه اینجوری عزیز دلم رو ناراحت کردم.

زن:
اشکال نداره. درسته این حرفت یِ کمی برام سنگین تموم شد؛ ولی یِ کم بگذره آروم می شم.

مرد:
زهرایِ من، چکار کنم همین الان من رو ببخشی؟ یِ لحظه هم نمی تونم تو رو اینجور ببینم. اصلا یِ کار کنیم، غذای خوشمزه ت رو بردار بریم بیرون تو پارک بخوریم. خیلی وقته از خونه بیرون نرفتی. هم حال و هوات عوض شه هم با من آشتی کنی.

زهرا:
از دست تو علی جون، همین زبون ریختنات من رو عاشقت کرده.

 

@tanha_rahe_narafte

۹۹/۱۱/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی