تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

بسم الله الرحمن الرحیم

تصدقت شوم؛ الهی قربانت بروم، در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوّت قلبم گردیدم متذکر شما هستم و صورت زیبایت در آئینه قلبم منقوش است. عزیزم امیدوارم خداوند شما را بسلامت و خوش در پناه خودش حفظ کند. [حالِ‏] من با هر شدتی باشد می ‏گذرد ولی بحمدالله تاکنون هر چه پیش آمد خوش بوده و الآن در شهر زیبای بیروت هستم؛ حقیقتاً جای شما خالی است فقط برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره خوش دارد. صد حیف که محبوب عزیزم همراه نیست که این منظره عالی به دل بچسبد....

فرستنده: روح الله خمینی(ره)
گیرنده:خدیجه ثقفی
زمان: فروردین 1312 / ذی القعده 1351.
مکان: لبنان، بیروت.

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۱۲ بهمن ۰۰، ۲۳:۲۵ - فاطمه 😐

💠برخورد با کودکان لکنت دار نیازمند توجه و حساسیت خاصی است. در ادامه، چند راهکار برای برخورد مؤثر با کودکان لکنت دار بیان می شود:

🍃۱:در حین صحبت با کودک لکنت دار، صبر و تأمل کنید. به او فرصت دهید تا کلمات را به آرامی بیان کند و خود را بیان کند. شتاب نکنید و به او وقت کافی بدهید.

🌾۲:به کودکان لکنت دار با دقت گوش کنید و تمام توجهتان را به آن‌ها ببخشید. اجازه دهید که او حرف بزند و اگر نیاز باشد، سؤالات ساده و بازگو کننده را بپرسید تا او را تشویق کنید به بیان بیشتر.

🍃۳: کودکان لکنت دار نیاز به تشویق و انگیزه‌بخشی بیشتری دارند. به او بگویید که شما به او اعتماد دارید و به او امیدوارید. تشویق کنید تا به تمرین و تلاش برای بهبود گفتار خود ادامه دهد.

🌾۴: در برخورد با کودکان لکنت دار، حفظ صبر و آرامش بسیار مهم است. به او نشان دهید که شما آرام و متمایل به گوش دادن هستید و تا جای ممکن از اظهار نظرهای ناصحیح یا توقعات غیر واقعی پرهیز کنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی