تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

بسم الله الرحمن الرحیم

تصدقت شوم؛ الهی قربانت بروم، در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوّت قلبم گردیدم متذکر شما هستم و صورت زیبایت در آئینه قلبم منقوش است. عزیزم امیدوارم خداوند شما را بسلامت و خوش در پناه خودش حفظ کند. [حالِ‏] من با هر شدتی باشد می ‏گذرد ولی بحمدالله تاکنون هر چه پیش آمد خوش بوده و الآن در شهر زیبای بیروت هستم؛ حقیقتاً جای شما خالی است فقط برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره خوش دارد. صد حیف که محبوب عزیزم همراه نیست که این منظره عالی به دل بچسبد....

فرستنده: روح الله خمینی(ره)
گیرنده:خدیجه ثقفی
زمان: فروردین 1312 / ذی القعده 1351.
مکان: لبنان، بیروت.

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۱۲ بهمن ۰۰، ۲۳:۲۵ - فاطمه 😐

🌾برخورد صحیح با کودکان در مورد استفاده از گوشی موبایل می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا کمتر وقت خود را صرف این دستگاه کنند و از آسیب های آن در امان بمانند ازجمله راهکار‌ها در برخورد صحیح نسبت به استفاده از گوشی عبارتند از:

🍃۱:تعیین محدودیت‌های زمانی برای استفاده از گوشی؛ مثلاً می‌توانید تعیین کنید که کودکان فقط در ساعت‌های مشخصی اجازه استفاده از گوشی را داشته باشند.

 💠۲:برای کاهش استفاده از گوشی موبایل، می‌توانید قوانین خانوادگی مناسبی تعیین کنید. مثلاً ممکن است تصمیم بگیرید که در هنگام وعده غذا، در طول مهمانی خانوادگی یا در ساعت خواب، استفاده از گوشی موبایل ممنوع باشد.

🍀۳: به جای اینکه کودکان به گوشی موبایل روی بیاورند، می‌توانید فعالیت‌های دیگری را به آن‌ها معرفی کنید. مثلاً بازی‌های فیزیکی، مطالعه کتاب، کار دستی، مسافرت و گردش در طبیعت و ... می‌تواند جایگزینی مناسب باشد.

🍃۴:به عنوان والدین، می‌توانید با نشان دادن الگویی مثبت و محدود استفاده از گوشی موبایل، کودکان را تحت تأثیر قرار دهید. اگر شما خود از گوشی موبایل به طور معتدل استفاده کنید، احتمالاً کودکان نیز مشتاق‌تر به تعقیب این الگو خواهند بود.

💠۵: به جای اینکه گوشی موبایل را به تنهایی استفاده کنند، می‌توانید فعالیت‌های مشترکی را با کودکان برنامه‌ریزی کنید. مثلاً می‌توانید با هم بازی کنید، فیلم ببینید، کتاب بخوانید و ... که این کار می‌تواند ارتباط خانوادگی را تقویت کند و استفاده از گوشی را کاهش دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی