تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

بسم الله الرحمن الرحیم

تصدقت شوم؛ الهی قربانت بروم، در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوّت قلبم گردیدم متذکر شما هستم و صورت زیبایت در آئینه قلبم منقوش است. عزیزم امیدوارم خداوند شما را بسلامت و خوش در پناه خودش حفظ کند. [حالِ‏] من با هر شدتی باشد می ‏گذرد ولی بحمدالله تاکنون هر چه پیش آمد خوش بوده و الآن در شهر زیبای بیروت هستم؛ حقیقتاً جای شما خالی است فقط برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره خوش دارد. صد حیف که محبوب عزیزم همراه نیست که این منظره عالی به دل بچسبد....

فرستنده: روح الله خمینی(ره)
گیرنده:خدیجه ثقفی
زمان: فروردین 1312 / ذی القعده 1351.
مکان: لبنان، بیروت.

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۱۲ بهمن ۰۰، ۲۳:۲۵ - فاطمه 😐

نام نکو

پنجشنبه, ۱ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰ ب.ظ

🏴السلام علیک یا فاطمة‌الزهرا سلام‌الله علیها🖤

نام نکوی تو بر زبانم
داغ تو آتش زده به جانم

عشق تو، گل باغ دل من
دوری کوی تو مشکل من

بقیع تو قبله گاه دلها
ام الحسین مظلومه زهرا

🍂🥀🍂🥀🍂
#ارسالی_اعضا😍
#فاطمیه
☘️ یکی از اعضای خوب کانال نوشته: «اولین باری که اشک‌های جاری برگونه‌ام را حین خواندن روضه‌ی مادرمان به یاد دارم،خیلی کوچک‌تر از اینی بودم که اکنون هستم. از حرف‌های سخنران درباره‌ی مادر خوبی‌ها ،سیده‌ی زنان عالمین و ستاره‌ی قلب علی‌بن‌ابی‌طالب، فقط طهارت و پاکی به تمام معنای مادرمان را به یاد دارم ...
آن روز
هنگام خواندن روضه برخلاف روزهای دیگر و‌ روضه‌های دیگر که به طبع نوجوانی و خامی اشکم به زور در می آمد، نمی دانم چگونه؛ اما مانند ابر بهار بارانی بودم... مدام ذکر بُنَیَّ بُنَیَّ را زیر لب می‌گفتم و گاه مادر راه بارها صدا می زدم.
مهر اهل این خانه نسل هاست به جان‌مان افتاده... اشک روضه نیز مرحمتی‌ست از همین اهل کرامت.»
🖤🍂🖤🍂🖤


💎 حضرت زهرا سلام‌الله علیها در خطبه فدک فرمود: «... حمد و ثنای خدائی را به جا آورید که با عظمت و نورش تمام اهل آسمان و زمین در جستجوی وسیله‌ای به سوی او هستند. ما آن وسیله‌ی الهی در خلقتش هستیم. ما آل رسول خدائیم و ما مقربان درگاه خدا و جایگاه قدس او و حجت غیبی الهی و وارث انبیای او هستیم...»


🏴✨🏴✨🏴

۰۱/۱۰/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
صبح طلوع

مناسبتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی