تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

بسم الله الرحمن الرحیم

تصدقت شوم؛ الهی قربانت بروم، در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوّت قلبم گردیدم متذکر شما هستم و صورت زیبایت در آئینه قلبم منقوش است. عزیزم امیدوارم خداوند شما را بسلامت و خوش در پناه خودش حفظ کند. [حالِ‏] من با هر شدتی باشد می ‏گذرد ولی بحمدالله تاکنون هر چه پیش آمد خوش بوده و الآن در شهر زیبای بیروت هستم؛ حقیقتاً جای شما خالی است فقط برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره خوش دارد. صد حیف که محبوب عزیزم همراه نیست که این منظره عالی به دل بچسبد....

فرستنده: روح الله خمینی(ره)
گیرنده:خدیجه ثقفی
زمان: فروردین 1312 / ذی القعده 1351.
مکان: لبنان، بیروت.

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۱۲ بهمن ۰۰، ۲۳:۲۵ - فاطمه 😐

مد جدید

سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۰۴:۰۰ ب.ظ

 

 

 

 

💰خریدن چند کتاب سالانه قیمتی ندارد. نه به اندازه‌ی ترم‌های کلاس زبان می‌رسد نه به اندازه‌ی ترم‌های کلاس ورزشی!

 البته قبول دارم در جامعه، هنوز به اندازه ی کافی کلاس عمومی ندارد😏.

هنوز مد نشده است کسی در احوالپرسی از کودک فامیل، از او بپرسد:_خب عزیزم به سلامتی چندتا کتاب جدید خوانده‌ای؟🤔

بلد هستی چیزیش را برایمان توضیح بدهی یا نه؟

 

متاسفانه هنوز پدر و مادرها بیشتر به لباس👕 و اسباب بازی🔫 بها می‌دهند تا اینکه مثلا یک کتاب📔 کادو بدهند .

هنوز کتاب، یار مهربان ما و بچه هایمان نشده.

 

📹هرسال که به این روز می‌رسیم، با خودم یک خاطره و یک صحبت را مرور می‌کنم. اینکه حضرت دلبر در مصاحبه‌ای فرموده بود:_اگر جامعه‌ی ما به جایی برسد که همه‌ی خانواده‌ها اهل مطالعه‌ی کتاب شوند، قطعا بهشت خواهد شد.

و می فرمود:_در خانواده‌ی ما همه‌ی اعضا، قبل خواب کتاب می‌خوانند🤩.

 

💡بیاییم خواندن، خریدن و هدیه دادن کتاب را فراگیر کنیم.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی