تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

بسم الله الرحمن الرحیم

تصدقت شوم؛ الهی قربانت بروم، در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوّت قلبم گردیدم متذکر شما هستم و صورت زیبایت در آئینه قلبم منقوش است. عزیزم امیدوارم خداوند شما را بسلامت و خوش در پناه خودش حفظ کند. [حالِ‏] من با هر شدتی باشد می ‏گذرد ولی بحمدالله تاکنون هر چه پیش آمد خوش بوده و الآن در شهر زیبای بیروت هستم؛ حقیقتاً جای شما خالی است فقط برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره خوش دارد. صد حیف که محبوب عزیزم همراه نیست که این منظره عالی به دل بچسبد....

فرستنده: روح الله خمینی(ره)
گیرنده:خدیجه ثقفی
زمان: فروردین 1312 / ذی القعده 1351.
مکان: لبنان، بیروت.

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۱۲ بهمن ۰۰، ۲۳:۲۵ - فاطمه 😐

فاطمیه آمد

سه شنبه, ۶ دی ۱۴۰۱، ۰۴:۰۰ ب.ظ

🏴السلام علیک یا فاطمة‌الزهرا سلام‌الله علیها🖤

فاطمیه آمد و دل در نوا شد
نام زهرا ذکر لب‌ها هر کجا شد

مخفیانه جسم پاک او نهان شد
دست احمد از مزار او عیان شد

🍂🥀🍂🥀🍂

#ارسالی_اعضا😍
#فاطمیه

☘️یکی از اعضای خوب کانال نوشته: «آن لحظه که قدم در روضه‌ی حضرت مادر گذاشتم و چشمم به پرچم‌هایِ فاطمیه افتاد خدا رو شکر کردم... به اطرافم نگاه کردم هر کس در حال معنوی خودش بود. عطر و طعم چای روضه‌ی مادر‌ به دلم نشست. از خدمت کردن در مجلس روضه‌ی مادر به اندازه‌ی ریختنِ چای روضه‌، سهمی قسمتم شد. حال و هوای مجلس مادر قابل وصف نیست، بلکه درک کردنی‌ست. آن لحظه که نیت می‌کنی بانیِ روضه‌ای کوچک باشی و آرزومندی هر ساله روضه‌ی خانگی به یاد مظلومیت حضرت زهرا سلام‌الله علیها بر پاکنی. آیا انتخاب می‌شوم برای عرض ارادت؟
حضرت مادر ...
باورم نمی‌شود جواب مرا ندهی، تو همسایه‌ات را دعا می‌کردی. برایم دعا کن، هر ساله در ایام فاطمیه عزادارت باشم؛ چون پرونده‌ی غصب فدک باز است و ما به عنوان مدافعان حقت خدمتگزاری کنیم.»

🖤🍂🖤🍂🖤

💎 حضرت زهرا سلام‌الله علیها در خطبه فدک فرمود: «... می‌دانم یاری نکردن وجودتان را فراگرفته و بی وفایی همچون لباسی بر قلب‌های شما پوشیده شده است.
ولی این سخنان بخاطر بر لب رسیدن جانم بود. آه‌هایی بود که برای خاموش نمودن آتش غضبم کشیدم و سستی تکیه گاهم بود و ضعف یقین شماست و اظهار غصه‌ی سینه‌ام است که دیگر نتوانستم آن را مخفی کنم و برای اتمام حجت بود...»

 

۰۱/۱۰/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
صبح طلوع

مناسبتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی