تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

بسم الله الرحمن الرحیم

تصدقت شوم؛ الهی قربانت بروم، در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوّت قلبم گردیدم متذکر شما هستم و صورت زیبایت در آئینه قلبم منقوش است. عزیزم امیدوارم خداوند شما را بسلامت و خوش در پناه خودش حفظ کند. [حالِ‏] من با هر شدتی باشد می ‏گذرد ولی بحمدالله تاکنون هر چه پیش آمد خوش بوده و الآن در شهر زیبای بیروت هستم؛ حقیقتاً جای شما خالی است فقط برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره خوش دارد. صد حیف که محبوب عزیزم همراه نیست که این منظره عالی به دل بچسبد....

فرستنده: روح الله خمینی(ره)
گیرنده:خدیجه ثقفی
زمان: فروردین 1312 / ذی القعده 1351.
مکان: لبنان، بیروت.

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۱۲ بهمن ۰۰، ۲۳:۲۵ - فاطمه 😐

زیارت‌نامه‌ای خوش

چهارشنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۱، ۰۴:۰۰ ب.ظ

🥀بغض سامراء می‌شکند. دوباره بزرگ‌مردی از خاندان رحمت از میان ما پرمی‌کشد. همان کسی که با رفتنش دلها مچاله می‌شود. زمین به آسمان غبطه‌می‌خورد. آسمان مهمان بزرگی را به آغوش می‌کشد.
اشک آسمان و آسمانیان فرو می‌چکد.

 🖤دوستداران شال عزا بر دوش می‌اندازند. برای عرض تسلیت، بر آستان صاحب عزا "حجت‌بن‌الحسن" ارواحناله‌الفداء سر خم می‌کنند. همان عزیزی که در عزای جدّ غریبش به سوگ نشسته است.
 
📖شیعیان و محبین حضرت، امام هادی علیه‌السلام را به زمزمه‌ی "زیارت‌جامعه‌کبیره" می‌شناسند. همان زیارتی که یادگاری خوش از او، در میان آن‌هاست. هدیه‌ای گران‌بها که از دو لب نورانی امام هادی گفته شده است.

💡 زیارتی که امامان معصوم، را به گونه‌ای توصیف‌ می‌کند، که قبل از خواندنش دستور به الله‌اکبر گفتن است. تا بدانند مقام و رتبه علمی و سیاسی و اخلاقی آنان نیز از ناحیه‌ی خداست. در قسمتی از زیارت می‌بینند چگونه توحید و نبوت را در امامت می‌تند، تا همه بدانند امامت جدای از آن‌ها نیست. حتی دوست داشتن و دشمنی کردن را در رابطه با امامت معنا می‌کند.

🏴شهادت امام‌هادی علیه‌السلام را خدمت امام‌زمان‌ عجل‌الله‌تعالی فرجه‌الشریف و همه محبین اهلبیت‌ علیهم‌السلام تسلیت عرض می نمایم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی