تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

بسم الله الرحمن الرحیم

تصدقت شوم؛ الهی قربانت بروم، در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوّت قلبم گردیدم متذکر شما هستم و صورت زیبایت در آئینه قلبم منقوش است. عزیزم امیدوارم خداوند شما را بسلامت و خوش در پناه خودش حفظ کند. [حالِ‏] من با هر شدتی باشد می ‏گذرد ولی بحمدالله تاکنون هر چه پیش آمد خوش بوده و الآن در شهر زیبای بیروت هستم؛ حقیقتاً جای شما خالی است فقط برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره خوش دارد. صد حیف که محبوب عزیزم همراه نیست که این منظره عالی به دل بچسبد....

فرستنده: روح الله خمینی(ره)
گیرنده:خدیجه ثقفی
زمان: فروردین 1312 / ذی القعده 1351.
مکان: لبنان، بیروت.

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۱۲ بهمن ۰۰، ۲۳:۲۵ - فاطمه 😐

حرف تازه‌ای نیست..

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۰۴:۰۰ ب.ظ

 

🍃فهمیدن اینکه زنها عاشق محبتند و مردها عاشق قدرت و اقتدار، مطلب تازه‌ای نیست اما پایبندی به این اصل، حرف دیگری است.

🌾زنانی که فکر می‌کنند با گفت وگوی مهرآمیز نه اقتدارآمیز می‌توانند اعتماد به نفس شوهرانشان را بالا ببرند، کم نیستند، همانطور که کم نیستند مردانی که با هزار و یک دلیل از حرف‌زدن و سخن مهرآمیز و پر از محبت با همسرانشان شانه خالی می‌کنند.

💠 اگرچه یکی از دلایل خیانت درجامعه امروزی ولنگاری‌های فرهنگی است اما بدون شک نقش عدم استفاده از مهارت‌های همسرداری و اصول خانواده را نباید دست کم گرفت.

🌺اقتدار به مرد، عزت می بخشد و او را تحت هر شرایطی برای پشتیبان بودن کمک می‌کند به همین دلیل است که زن نباید با سرکوفت یا سعی در آموزش به شوهرش با بکن نکن‌های روزمره، اقتدار مردش را نشانه برود.

🌾محبت نیز برای زن مانند آب برای گل است، مرد اگر هزاران راه غیرمستقیم محبت را برود اما گوش زن را و آغوش او را پر از مهر نکند، به قله‌ی عشق زن دست نخواهد یافت.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی