تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

دوستی، محبت، عشق

تنها راه نرفته

بسم الله الرحمن الرحیم

تصدقت شوم؛ الهی قربانت بروم، در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوّت قلبم گردیدم متذکر شما هستم و صورت زیبایت در آئینه قلبم منقوش است. عزیزم امیدوارم خداوند شما را بسلامت و خوش در پناه خودش حفظ کند. [حالِ‏] من با هر شدتی باشد می ‏گذرد ولی بحمدالله تاکنون هر چه پیش آمد خوش بوده و الآن در شهر زیبای بیروت هستم؛ حقیقتاً جای شما خالی است فقط برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره خوش دارد. صد حیف که محبوب عزیزم همراه نیست که این منظره عالی به دل بچسبد....

فرستنده: روح الله خمینی(ره)
گیرنده:خدیجه ثقفی
زمان: فروردین 1312 / ذی القعده 1351.
مکان: لبنان، بیروت.

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۱۲ بهمن ۰۰، ۲۳:۲۵ - فاطمه 😐

حراجه، حراج

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۰۹:۰۰ ب.ظ

 

💫در مغازه ایستاده بود، فریاد می زد: «حراجه، حراج» همه با شنیدن آن جرئت به خرج می‌دادند و داخل مغازه می‌شدند تا چیز با قیمتی را ارزانتر بخرند؛ اما این روز‌ها آدم‌ها نه لباس و اشیاء بلکه زیبایی خود را حراج کرده‌اند.

 🌾خانم‌هایی که اندام و موی زیبای خود را در معرض دید همگان قرار داده‌اند؛ در حقیقت بخشی از وجود خود را حراج چشمان دیگران کرده‌اند. این حرکت پیامی مخابره می‌کند، چه پیامی؟ پیام اینکه من ارزشم همین ظاهرم هست. پیام به خوبی دریافت می‌شود و جواب پیام، به‌به و چه‌چه است؛ اما جواب خیلی سریع تغییر می‌کند و این جواب مخابره می‌شود: «خیلی از تو خوش‌اندامتر، خوش‌چهره‌تر هست.»

🍃به نظرتان بزودی همان خانم برای بیشتر دیده شدن مجبور می‌شود چه کند تا دیده شود؟ بله مجبور؛ نه آزاد، مجبور می‌شود بیشتر آرایش کند و ابرو، چشم، پلک، بینی، لب، گونه و... سایر قسمت‌های بدن خود را به تیغ جراحی بسپارد تا دیده شود و دوباره به‌به و چه‌چه بشنود. کافی است؟ نه؛ دست بالای دست بسیار است؛ دوباره عقب می‌افتد و این دو ماراتن هیچ‌وقت به پایان نمی‌رسد؛ اما جوانی‌اش را در این مسابقه بی‌انتها به پایان خواهد رساند و بعد آن دیگر هیچ ارزشی ندارد چون ارزش انتخابی‌اش ته کشیده و خواهانی ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی